Dalyko tikslai ir gebėjimai:

  • – apibrėžti pagrindines rinkodaros sąvokas bei rinkodaros koncepcijų pokyčius;
  • – apibrėžti ir palyginti svarbiausias rinkodaros vadybos koncepcijas, įsisavinti rinkodaros koncepcijos evoliuciją;
  • – apibūdinti pagrindinius rinkodaros proceso elementus ir jų svarbą formuojant rinkodaros sprendimus;
  • – apibūdinti rinkodaros aplinką ir jos veiksnių įtaką organizacijos rinkodaros veiklai;
  • – įsisavinti pagrindinius rinkodaros aplinkos vertinimo metodus ir įgyti praktinius šių metodų panaudojimo gebėjimus;
  • – apibūdinti pagrindinius rinkos segmentavimo kriterijus ir įgyti praktinius gebėjimus atlikti rinkos segmentavimą;
  • – gebėti įsisavinti pagrindines tikslinės rinkos parinkimo ir pozicionavimo strategijas;
  • – suvokti pirkėjo elgsenos modelį ir apibūdinti pagrindinius veiksnius, įtakojančius apsisprendimo pirkti produktus/paslaugas procesą;
  • – gebėti nustatyti verslas verslui rinkodaros ypatumus;
  • – išskirti pagrindinius rinkodaros komplekso elementus, jų privalumus ir trūkumus bei suvokti rinkodaros komplekso elementų reikšmę tiksliniams vartotojams paveikti;
  • – apibūdinti pagrindinius produkto lygmenis, produkto gyvavimo ciklo etapus bei jų ypatumus, suvokti paslaugų rinkodaros specifiką;
  • – įsisavinti pagrindinius kainodaros metodus ir išskirti kainodaros strategijų grupes ir suvokti jų panaudojimo reikšmę siekiant paveikti tikslinius vartotojus;
  • – apibūdinti pagrindinius rėmimo komplekso elementus, jų privalumus ir trūkumus, įvertinti integruotosios rinkodaros komunikacijos svarbą rinkodaros veikloje bei įsisavinti pagrindinius rėmimo komplekso elementų ypatumus elektroninėje erdvėje;
  • – išskirti pagrindinius produkto/ paslaugos pateikimo būdus, jų privalumus ir trūkumus.

Anotacija. Žinių apie rinkodarą, rinkodaros koncepcijas, rinkodaros kompleksą įgijimas; rinkodaros proceso funkcionavimo supratimas ir gebėjimas įvertinti bei analizuoti esamą rinkodaros situaciją įmonėse, numatyti ateities tendencijas.

Temos:

  1. Bendriausi rinkodaros valdymo principai
  2. Rinkodaros proceso valdymas
  3. Rinkodaros komplekso valdymas

Modulio medžiagą parengė doc. dr. Jurgita Raudeliūnienė.

Katedros teikimu naudojama "Rinkodara" studijų dalyko medžiaga.