Verslo komunikacijos dalyko paskirtissuteikti studijų programos dalyviams žinių, padėsiančių įsisavinti komunikacijos versle ypatumus; parodyti komunikacijos svarbą verslo procesuose bei pristatyti pagrindinius komunikacijos metodus ir procesus tiek verslo organizacijų, tiek individualiu lygmeniu. Pristatyti pagrindines komunikacijos vadybos versle formas: integruotą komunikaciją, ryšius su visuomene ir ryšius su klientais. Išklausę programą dalyviai turėtų įgyti komunikacijos priemonių, leidžiančių lengviau bendrauti ir bendradarbiauti grupėse, efektyviai spręsti tarpasmenines problemas, valdyti konfliktines situacijas, efektyviai reprezentuoti save asmeninių santykių ir profesinėje erdvėje, išmanyti tarpkultūrinės  komunikacijos specifiką.

Siekiamos įgyti kompetencijos

Išstudijavę programą dalyviai turėtų įgyti komunikacijos valdymo žinių, leidžiančių efektyviai dalyvauti darbo grupėse, tinkamai reprezentuoti save ir organizaciją, išmanyti tarpkultūrinės  komunikacijos specifiką. Taip pat kurso dalyviai gebės geriau valdyti neverbalinę informaciją, panaudodami šias žinias tiek savo įvaizdžio kūrimui tiek dalykinės komunikacijos gerinimui. Tikimasi, kad studijų metu įgytos žinios padės studentams geriau pasirengti praktiniam dalykiniams bendravimui telefonu, rengti dalykinę korespondenciją, organizuoti darbo susitikimus (derybas, susirinkimą, konferenciją).

Kurso temos:

1. Verslo komunikacijos pristatymas Pirmoji modulio dalis skirta komunikacijos sampratai ir svarbai organizacijoje atskleisti, supažindinti su pagrindinėmis  komunikacijos proceso sąvokomis.
2. Verslo komunikacijos rūšys Antroji nuotolinio mokymosi modulio tema skirta bendram susipažinimui su organizacinės komunikacijos rūšimis. Daugiausia dėmesio skiriama neverbalinės ir verbalinės kalbos specifikai. Pateikiamos praktinės rekomendacijos, kaip parengti įspūdingą viešąją kalbą, kaip suprasti ir panaudoti nežodinę informaciją dalykinių susitikimų metu.
3. Vidinė ir išorinė organizacijos komunikacija Trečioji modulio tema atskleidžia komunikacijos organizacijos viduje procesus, jų įtaką darbuotojų motyvacijai, adaptacijai ir įmonės įvaizdžio kūrimui.
4. Išorinė organizacijos komunikacija Ketvirtoje modulio temoje plačiai nušviečiamos viešųjų ryšių (išorinės komunikacijos) aktualijos.
5. Dalykinė komunikacija Penktoji modulio tema skirta konferencijų, susirinkimų, derybų bei kitų viešų renginių kokybiškos komunikacijos užtikrinimui. Taip pat bendravimui telefonu ir dalykinių laiškų rašymui.
6. Tarpkultūrinė komunikacija Šeštosios temos skyriuose supažindinama su esminiais tarpkultūriniais skirtumais, galinčiais turėti įtakos verslo komunikacijos procesams. Pateikiami tarpkultūrinių sampratų pavyzdžiai, rekomendacijos.

Modulio medžiagą parengė lektorė Jūratė Cravetto.

Komunikacijos katedros teikimu naudojama studijų dalyko "Verslo komunikacija" medžiaga.