Šio dalyko tikslas – suteikti žinias apie inovacijų reikšmę ir naudą verslui globalioje ekonomikoje.

Studentai įgys išsamias žinias apie naujų produktų kūrimo proceso etapus ir aptars problemas bei riziką. Modulis suteikia naujų produktų kūrimo valdymo įgūdžių ugdymo inovatyviose organizacijose pagrindus. Modulyje aptariami teoriniai metodai ir praktiniai įrankiai naujų produkų kūrimo procese. Aptariama kūrybiškumo svarba ir pagrindiniai jo ugdymo principai. Taip pat pristatomos šiuolaikinės naujų produktų kūrimo koncepcijos, kaip atviros inovacijos, dizaino mąstymo paradigma.

Baigę šį kursą studentai įgis šias kompetencijas:

- Suvokti inovacijų svarbą;

- Suprasti naujų produktų kūrimo problemas įvairiuose etapuose;

- Sudaryti naujo produkto kūrimo proceso planą.

Modulyje nagrinėjamos šios temos:

  1. Inovacijų svarba verslui.
  2. Naujo produkto samprata. Naujų produktų kategorijos.
  3. Naujo produkto procesas. Pagreitinto produkto kūrimo koncepcija. 
  4. Naujų paslaugų kūrimas.
  5. Produkto platformos planavimas. Naujo produkto atitikimas organizacijos strategijai.
  6. Produkto idėjos generavimas.
  7. Kūrybiškumas ir kūrybingų žmonių tipai (meninis kūrybiškumas, mokslinis kūrybiškumas).
  8. Kaip kūrybingam žmogui tapti produktyviam? Veikla skatinanti kūrybiškumą. Kliūtys kūrybingumui.
  9. Idėjų kūrimas, paremtas vartotojų problemų identifikavimu.
  10. Idėjos vertinimas. Inovacijų sklaida.
  11. Produkto protokolas: tikslinė rinka, pozicionavimas, produkto savybės, konkurencingi palyginimai, rinkodaros reikalavimai. Vartotojo poreikiai.
  12. Produkto dizainas.
  13. Produkto  kūrimo komandos valdymas: konfliktų valdymas, bendradarbiavimo skatinimas ir motyvavimas.
  14. Produktų  testavimas: argumentai ir sprendimai.
  15. Strateginis produkto įvedimo planavimas.
  16. Produkto įvedimo valdymo sistemų etapai. Produkto nesėkmės.

Studijų dalyko medžiagą parengė M. Žemaitienė