Nuotolinio mokymo modulis Efektyvūs pardavimai (toliau – modulis) skirtastiems, kurie studijuoja vadybą ir yra įsitikinę, kad norint, jog verslas būtų sėkmingas, reikia sugebėti parduoti tai ką turime.

Modulis parašytas sukaupta autoriaus ilgamete patirtimi pardavimo versle, išnagrinėta užsienio autorių literatūra pardavimo klausimais, kartu su verslo ir reklamos vadybos studentais atlikta pardavimo situacijų analize ir įžvalga. Šis modulis ragina pažvelgti į pardavimo subtilybių procesą kliento akimis, atrasti savo pardavimo stilių, suvokti nūdienos reikalavimus ir įžvelgti  priežasties ir pasekmės santykį tarp savo veiksmų ir jų rezultatų..

Nuo ko priklauso, ar pirkėjas nori įsigyti jūsų prekę ar paslaugą? Kaip parduoti prekę, kuri reikalinga pirkėjui, o ne tą, kuri patinka jums? Ar pirmasis nepavykęs pardavimas yra nesėkmė?

Į šiuos ir kitus klausimus mes atsakysime nuosekliai eidami dalyko „Efektyvūs pardavimai“ keliu. O kelias randamas, kaip yra pasakęs XVIII a. Amerikos vakarų tyrinėtojas Williamas Clarkas, pradėjus juo eiti.

Atidžiai išnagrinėję studijų dalyko medžiagą studentai gebės:

  • įvertinti pardavimo verslo aplinką ir savo galimybes,
  • analizuoti pardavimo verslo plėtros galimybes;
  • kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją,
  • vertinti naujovių naudingumą, taikyti naujoves praktinėje veikloje,
  • priimti sprendimus,
  • įvertinti esamą pardavimo padalinio veiklą,
  • organizuoti savarankiškai pardavimo procesą verslo įmonėje,
  • tinkamai reaguoti į rinkos poreikių pokyčius, taikyti įvairius problemų sprendimo metodus,

mokės:

  • parengti pardavimo padalinio veiklos strategiją ir taktiką,
  • vesti derybas, pristatyti save, įmonę ar padalinį, bendrauti su vartotojais, verslo partneriais, konkurentais,
  • bendrauti ir bendradarbiauti komandoje, su klientais įvertinant jų amžių, interesus, išsilavinimą,
  • parduoti įmonės prekes bei paslaugas.

Modulį sudaro 16 temų:

  1. Pardavimo proceso suvokimas, esmė ir kategorijos
  2. Rinkos dalyviai ir jų tarpusavio santykių pažinimas
  3. Pardavimo galia
  4. Klientų poreikiai ir pasirengimo pirkti signalai
  5. Produkto apibūdinimo rinkoje apibrėžtis ir galimybės
  6. Pardavimo pokalbio modeliavimas
  7. Santykių užmezgimo su klientu ypatumai
  8. Klausimų svarba pardavimuose
  9. Efektyvus klausymas
  10. Įtakos darymas pardavimuose
  11. Prieštaravimų valdymas ir prevencija
  12. Telefono naudojimas pardavime
  13. Pagarba ir bendradarbiavimas. Kaip juos išsaugoti?
  14. Produkto pristatymas potencialių klientų auditorijai
  15. Derybinė padėtis. Kaip susitarti?
  16. Noru ir poreikiais pagrįsta pardavimo strategija ir taktika

Modulio medžiagą parengė lekt. Augustinas Januškevičius.