Demonstracinės reklamos problematika iš dalies yra nagrinėjama studijuojant „Reklamos gamybos technologijų“, „Rinkodaros“, „Reklamos vadybos“, „Reklamos kampanijų ir priemonių“, „Reklamos sklaidos priemonių“ kursuose. Siūlomas kursas praplečia studento žinias apie verslo parodas, muges, įvairių pristatymų, seminarų, degustacijų organizavimą. Mokėti deramai pristatyti įmonę, produktą, projektą, o tuo pačiu ir save; korektiškai bendrauti su klientais, partneriais: mokėti „pagauti“ atgalinį ryšį – kasdienis reklamos vadybininko rūpestis. Pasirinkę dalyką „Demonstracinė reklama“ studentai turės galimybę praturtinti savo žinias ir sugebėjimus viešojo kalbėjimo, idėjų pristatymo srityse, kūrybingai jungti savo teorines žinias su praktiniais įgūdžiais, stebėti ir analizuoti realius pavyzdžius, atlikti individualias ir kolektyvines užduotis.

Dėstomo dalyko tikslai:

  • supažindinti studentus su demonstracinės reklamos organizavimu, reguliavimu bei kontrole;
  • mokyti organizuoti darbą parodose, mugėse, daryti pristatymus;
  • nustatyti demonstracinės reklamos priemonių privalumus, trūkumus bei jų naudojimo galimybes;
  • pratybų metu siekiama, kad studentai taptų kūrybingais ir mąstančiais vadybininkais, išmoktų analizuoti, struktūrizuoti medžiagą, ruošti pristatymus, organizuoti savo darbą parodose, mugėse, pristatymuose.

Tokiu būdu yra siekiama išugdyti sąmoningą ir kvalifikuotą reklamos vadybininką.

Siekiamų įgyti kompetencijų sąrašas. Studentas, išsistudijavęs „Reklamos gamybos technologijų“ kursą, turėtų sugebėti:

  1. Įvertinti bendruosius ir specialiuosius reikalavimus reklamai.
  2. Rinkti, sisteminti, analizuoti ir vertinti prekės ar paslaugos rinkos tyrimo duomenis.
  3. Analizuoti reklamos verslo aplinką.
  4. Numatyti prekės (paslaugos) reklamos strategiją ir taktiką.
  5. Numatyti prekės (paslaugos) demonstracinės reklamos priemonių išteklius ir biudžetą.
  6. Parengti prekės (paslaugos) demonstracinės reklamos ir reklamos kampanijos planą.
  7. Formuoti veiksmingus darbo santykius.
  8. Organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti reklamos ir reklamos kampanijos plano ir projekto įgyvendinimą.
  9. Vertinti reklamos veiksmingumą ir komercinę riziką.
  10. Prognozuoti demonstracinės reklamos efektyvumą ir perspektyvą.

    Nuotolinio mokymosi modulio struktūra. Kursą sudaro septynios temos:

    1. Demonstracinė reklama integruotos rinkodaros kontekste.
    2. Parodos. Mugės.
    3. Nemokami seminarai. Produkto demonstravimas. Degustacijos.Verslo dovanos.
    4. Verslo pristatymai.
    5. Verslo etiketas demonstracinėje reklamoje.
    6. Psichologinis demonstracinės reklamos poveikis.

    Studijų dalyko medžiagą parengė Laimutė Fedosejeva