Socialinės reklamos dalykas yra skirtas Reklamos technologijų specialybės studentams. Dalyko tikslas – supažindinti studentus su socialinės reklamos sąvoka, raidos istorija, šiuolaikine pasaulinės socialinės reklamos rinka.
Išklausę kursą studentai turi: žinoti pasaulines socialinės reklamos tendencijas; suvokti jos panašumus bei skirtumus su komercine reklama ir viešaisiais ryšiais; mokėti nustatyti socialinės reklamos tikslines auditorijas pagal temas; žinoti kaip ir kokie tyrimai atliekami organizuojant reklamos kampaniją; išmanyti efektyvias reklamos komunikacijos formas; gebėti sudaryti planą konkrečiai socialinės reklamos kampanijai.
Studijų dalyko temos:
- Socialinės reklamos samprata
- Socialinės reklamos ištakos
- Socialinės reklamos specifika
- Socialinės reklamos funkcijos ir tikslai
- Socialinės reklamos turinio analizė
- Meninės raiškos priemonės socialinėje reklamoje
- Socialinės reklamos kampanijos organizavimas
- Socialinės reklamos sklaidos priemonės
- Ryšiai su visuomene socialinėje reklamoje
- Socialinės reklamos poveikis vartotojui
- Socialinės reklamos efektyvumas
Studijų dalyko medžiagą parengė lekt. M. Greičiuvienė