Socialinės reklamos dalykas yra skirtas Reklamos technologijų specialybės studentams. Dalyko tikslas – supažindinti studentus su socialinės reklamos sąvoka, raidos istorija, šiuolaikine pasaulinės socialinės reklamos rinka.

Išklausę kursą studentai turi: žinoti pasaulines socialinės reklamos tendencijas; suvokti jos panašumus bei skirtumus su komercine reklama ir viešaisiais ryšiais; mokėti nustatyti socialinės reklamos tikslines auditorijas pagal temas; žinoti kaip ir kokie tyrimai atliekami organizuojant reklamos kampaniją; išmanyti efektyvias reklamos komunikacijos formas; gebėti sudaryti planą konkrečiai socialinės reklamos kampanijai.

Studijų dalyko temos:

  1. Socialinės reklamos samprata
  2. Socialinės reklamos ištakos
  3. Socialinės reklamos specifika
  4. Socialinės reklamos funkcijos ir tikslai
  5. Socialinės reklamos turinio analizė
  6. Meninės raiškos priemonės socialinėje reklamoje        
  7. Socialinės reklamos kampanijos organizavimas
  8. Socialinės reklamos sklaidos priemonės
  9. Ryšiai su visuomene socialinėje reklamoje
  10. Socialinės reklamos poveikis vartotojui
  11. Socialinės reklamos efektyvumas

Studijų dalyko medžiagą parengė lekt. M. Greičiuvienė