Modulis yra iš dviejų dalių.

Modulio pristatymas. Teorinė ir metodologinė rinkodaros tyrimų medžiaga šiame modulyje pateikiama kryptingai einant link rinkodaros ir verslo praktikos problemų pažinimo ir išsiaiškinimo bei jų sprendimų ieškos. Šiame modulyje pristatomi ir aptariami rinkodaros tyrimų turinio, praktinio jų naudingumo ir reikalingumo, priimant vadybos sprendimus, klausimai. Aiškinamas rinkodaros tyrimų turinys, procesas ir jo stadijos. Pateikiamos teorinės ir metodologinės žinios, reikalingos pradedant vykdyti rinkodaros tyrimo projektus. Šis modulis siekia suteikti įgūdžių ir žinių, reikalingų planuoti, tobulinti ir įgyvendinti rinkodaros tyrimo veiklą organizacijai, nustatant rinkos tyrimo poreikius, tyrimo tikslus ir duomenų rinkimo būdus. Tyrimai gali apimti vartotojų elgseną bei kitą rinkodaros problematiką.

Modulio temos (I dalis):

  1. Rinkodaros tyrimų tikslai ir paskirtis
  2. Rinkodaros tyrimų procesas
  3. Rinkodaros tyrimo pobūdžio nustatymas
  4. Rinkodaros tyrimų informacija: rūšys, šaltiniai
  5. Žvalgybiniai tyrimai
  6. Eksperimentiniai rinkodaros tyrimai
  7. Apklausos tyrimai
  8. Matavimo skalės apklausos anketose
  9. Klausimyno sudarymo principai

Modulio temos (II dalis)

  1. Rinkodaros tyrimų tikslai ir paskirtis
  2. Rinkodaros tyrimų procesas
  3. Rinkodaros tyrimo pobūdžio nustatymas
  4. Rinkodaros tyrimų informacija: rūšys, šaltiniai
  5. Žvalgybiniai tyrimai
  6. Eksperimentiniai rinkodaros tyrimai
  7. Apklausos tyrimai
  8. Matavimo skalės apklausos anketose
  9. Klausimyno sudarymo principai

Modulį parengė lektorė R. Apanavičiūtė. Parengė I dalį ir atnaujino II dalį lektorė I. Radavičienė.