Šio modulio tema: Rinkodaros planavimas. Darbe pateikta medžiaga gilina studentų žinias ir formuoja įgūdžius, reikalingus kuriant organizacijos rinkodaros planus, taikant rinkodaros sąvokas bei teorinius modelius.

Šio studijų dalyko tikslai yra išanalizuoti ir suteikti studentams žinių, kaip:

  • Apibrėžti rinkodaros planavimo procesą;
  • Įvertinti organizacijos rinkodaros aplinką;
  • Nustatyti rinkodaros tikslus;
  • Sukurti rinkodaros veiksmų planą.

Baigę šį kursą, studentai įgis kompetencijas:

  • Nustatyti rinkodaros tikslus ir strategijas;
  • Parengti rinkodaros veiksmų planą;
  • Pradėti rinkodaros planavimo procesą;
  • Įvertinti rinkodaros organizacijos aplinką.

Nagrinėjamos temos

  1. Rinkodaros planavimo pagrindiniai aspektai
  2. Individualių pirkėjų ir verslo organizacijų pirkimo proceso palyginimas
  3. Organizacijos rinkodaros aplinka
  4. Pramonės šakos ir produkto kategorijos apžvalga. Paklausos prognozė.
  5. Konkurentų analizė
  6. Tikslinė rinkodara
  7. Rinkodaros komplekso strategijų kūrimas
  8. Rinkodaros biudžetas. Veiksmų planas. Rinkodaros veiklos įvertinimas

Modulio medžiagą parengė M. Žemaitienė