Dalyko aprašymas. Reklamos sklaidos priemonių kursas skirtas reklamos vadybos studijų programos studentams. Detalizuotos šios temos: 1 Tema. Reklamos samprata ir bendrieji reklamos aspektai. 2 tema. Reklama kaip komunikacijos priemonė. Reklamos priemonių klasifikavimas. 3 tema. Reklamos agentūros. 4 tema. Spausdinta reklama ir reklama spaudoje. 5 tema. Lauko ir vidaus reklama. 6 tema. Demonstracinė reklama. 7 tema. Transliuojamoji reklama. 8 tema. Reklama internete. 9 tema. Tiesioginio atsako reklama. 10 tema. Naujosios reklamos sklaidos būdai – partizaninė reklama. 11 tema. Reklamos kampanijos. 12 tema. Reklamos sklaidos priemonės ir jų efektyvumo vertinimas. 13 tema. Reklamos sklaidos priemonės ir jų poveikis vartotojui

Šiame kurse mokoma įvertinti reklamos sklaidos priemonių veiksmingumą, aptariamos reklamos inovacijos, prognozuojama reklamos ateitis, perspektyvos, diskutuojama dėl sėkmingų ir nesėkmingų reklaminių kampanijų.

Dalyko tikslai ir numatomi gebėjimai

  1. Susipažinti su pagrindiniais reklamos dėsniais ir poveikio priemonėmis.
  2. Apibrėžti reklamos sklaidos priemones.
  3. Palyginti reklamos sklaidos priemones ir išskirti jų privalumus ir trūkumus.
  4. Prognozuoti reklamos sklaidos priemonių perspektyvą.
  5. Analizuoti reklamos verslo aplinką.
  6. Mokėti parinkti reklamos sklaidos priemones pagal tikslines grupes.
  7. Mokėti analizuoti ir vertinti sėkmingus ir nesėkmingus atvejus reklamoje.
  8. Mokėti analizuoti ir vertinti vartotojų elgesį.
  9. Ugdyti kritinį ir analitinį mąstymą.

Siekiamų įgyti kompetencijų sąrašas:

  1. Įvertinti bendruosius ir specialiuosius reikalavimus reklamai.
  2. Analizuoti reklamos verslo aplinką.
  3. Prekės (paslaugos) reklamos planavimas.
  4. Numatyti prekės (paslaugos) reklamos strategiją ir taktiką.
  5. Parengti prekės (paslaugos) reklamos ir reklamos kampanijos planą.
  6. Prekės (paslaugos) reklamos eigos vertinimas.
  7. Vertinti reklamos veiksmingumą.
  8. Prognozuoti reklamos perspektyvą.

Modulio medžiagą parengė dr. Jolanta Kanapickaitė