Kursas yra skirtas suteikti žinias apie inovacijas ir žinių vadybą, antrepreneriško verslo kūrimą, naujo produkto ir inovacijos sąvokų skirtumus, įsisavinti marketingo strategijos ir reklamos svarbą inovacinio projekto kūrimo kontekste. Įsisavinimo procesas:

  • paskaitų metu gaunamos teorinės žinios yra įsisavinamos per seminarų metu atliekamas užduotis;
  • užduočių formavimas: studijų proceso metu yra kuriamos idėjos galimų reklamos inovacijų, vyksta idėjų atranka, ruošiama ir tobulinama reklamos inovacijos projekto dalis, o reklamos inovacijos projekto įvedimui į rinką, ruošiamas antrepreneriškas reklamos projektas;

paskaitų temos ir užduotys yra skirstomos į pirmines ir antrines: pirminės yra skirtos įsisavinti informaciją bei žinias, būtinas antrinių užduočių atlikimui (žinių vadyba, inovacija, antreprenerystė ir kt.); antrinės užduotys yra skirtos įsisavinti informaciją bei žinias, reikalingas antrepreneriškam marketingo komunikacijos ir reklamos projekto paruošimui inovaciniam projektui.

Suvokti ir įsisavinti inovacijos idėjos raidą, produkto kategorijas, naujo ir inovacinio produkto sąvokas, antreprenerystę.

Suvokti inovacijos strategiją, žinių vadybos ir inovacijos vadybos procesus ir reklamos reikšmę juose.

Mokėti sukurti antreprenerišką inovacinio produkto reklamos projektą.

Mokėti inicijuoti naujas veiklas ir atsakingai išnaudoti galimybes.

Modulio temos (pagal patvirtintą studijų dalyko programą).

  1. Inovacijos, antreprenerystė ir reklamos inovacijos
  2. Inovacijų klasifikacija ir vadyba: galimybės, strategija, informacija ir žinios, komercializacija.
  3. Inovacinės veiklos projektas
  4. Inovacijų marketingas ir reklama
  5. Inovacinio produkto reklamos projektas ir finansavimo paieška.
  6. Projekto užbaigimas ir korekcijos.

Studijų dalyko medžiagą parengė lektorė Ž. Šimkienė