Yra keletas reklamos klasifikacijos modelių. Paprastai reklama klasifikuojama pagal auditoriją, pagal geografiją, pagal žiniasklaidą ir pagal tikslą. Šioje klasifikacijoje sąvoka „žiniasklaida“ suvokiama kaip bet koks apmokamas informacijos kanalas (radijas, televizija, laikraščiai, parodos ir t. t.), naudojamas perduoti pranešimą konkrečiai auditorijai. Tai ir bus Reklamos gamybos technologijų kurso reklamos klasifikacijos pagrindas.

Kursas apima pakankamai konkrečią informaciją apie gamybos procesą, t.y. apie įvairius spaudos būdus (ofsetinė, šilkografinė, fleksografinė, skaitmeninė spauda), išorinės ir vidaus, transliuojamosios, internetinės reklamos, verslo dovanų gamybą. Kursas suteikia bendras žinias apie tipografiją, leidybą, teisinį reklamos gamybos ir derinimo reguliavimą.

Reklamos vadybininkas vienu metu gali vadovauti keliems projektams, projektai gali reikalauti koordinuoti skirtingų subrangovų veiklą. Tokioje sudėtingoje ir greitai besikeičiančioje situacijoje labai svarbu kalbėti ir su užsakovais ir su reklamos gamintojais jiems suprantama kalba. Svarbu, kad abi pusės suprastų viena kitą vienodai. Šios paprastos tiesos suvokimas leidžia išvengti daugybės klaidų ir net nuostolių.

Tokiu būdu, dalyko tikslai:

-  supažindinti studentus su įvairiomis reklamos gamybos technologijomis;

-  įsisavinti dalyko terminologiją, kad sėkmingai bendrauti ir bendradarbiauti su specialistais, reklamos gamintojais;

-  išmokti pasirinkti reklamos priemones ir optimaliausius jų gamybos būdus.

 

Siekiamų įgyti kompetencijų sąrašas. Studentas, išsistudijavęs kursą „Reklamos gamybos technologijos“, turėtų sugebėti:

  1. Įvertinti bendruosius ir specialiuosius reikalavimus reklamai.
  2. Analizuoti reklamos verslo aplinką.
  3. Numatyti prekės (paslaugos) reklamos strategiją ir taktiką.
  4. Numatyti prekės (paslaugos) reklamos išteklius ir biudžetą.
  5. Parengti prekės (paslaugos) reklamos ir reklamos kampanijos planą.
  6. Formuoti veiksmingus darbo santykius.
  7. Organizuoti, koordinuoti ir kontroliuoti reklamos ir reklamos kampanijos plano ir projekto įgyvendinimą.
  8. Vertinti reklamos veiksmingumą ir komercinę riziką.

Nuotolinio mokymosi modulio struktūra. Kursą sudaro aštuonios temos:

  1. Spausdinta reklama.
  2. Tipografika.
  3. Leidyba.
  4. Lauko ir vidaus reklama.
  5. Verslo dovanos, firminiai suvenyrai
  6. Transliuojamoji reklama.
  7. Reklama internete.
  8. Reklamos (gamybos) reglamentavimas.

Studijų dalyko medžiagą kūrė Laimutė Fedosejeva.