Dėstant Reklamos dizaino ir kompozicijos paskaitas siekiama suteikti žinias ir išugdyti įgūdžius, reikalingus suvokti reklamos dizaino pagrindus. Studentai gebės taikyti dizaino pagrindus reklamos verslo aplinkoje. Studentai sukurs naują reklamos projektą „TTVAM Reklamos idėjų laboratorijoje R-Lab“ ir jį pristatys. Studentai išmoks analizuoti ir vertinti sėkmingus ir nesėkmingus dizaino atvejus reklamoje. Studentai gebės derinti dizaino technologines galimybes atsižvelgiant į globalias ir lokalias reklamos rinkoje tendencijas. Ugdys asmeninį kūrybiškumą ir verslumą. Dėstomo dalyko tikslas: būsimuosius vadybos specialistus supažindinti su grafinio dizaino pagrindais bei kompleksine reklamos analogų analize.

Studijų dalyko tikslai ir uždaviniai

  1. Supažindinti su reklamos dizaino pagrindais bei kompleksine reklamos analogų analize.
  2. Mokėti analizuoti prekės (paslaugos) firminio stiliaus elementus. 
  3. Modeliuoti reklaminės kampanijos kūrimą ir valdymą.
  4. Nustatyti ir įvertinti reklamos projekto technologines galimybes.
  5. Parengti reklamos projekto dizainą ir jį pristatyti.

Pagrindinės nagrinėjamos temos:

Studijų dalyko medžiagą parengė lekt. B. Beniušė