Anotacija: Reklaminio pranešimo mokomoji medžiaga apima reklaminių pranešimų analizės metodikos žinojimą, mokėjimą klasifikuoti verbalinės reklamos formas, mokėjimą sudaryti reklaminį tekstą pagal pagrindines reklamines strategijas, mokėjimą naudoti stilistines reklaminio teksto kūrimo priemones, reklamos semiotinės prigimties suvokti, išmanymą reklaminio teksto struktūrą, gebėjimą modeliuoti reklaminius pranešimus atsižvelgiant į reklamos kampanijos koncepciją.

Kurso tikslas – supažindinti studentus su verbalinio reklaminių idėjų perteikimo įvairove, pagrindinėmis reklaminio teksto kūrimo kryptimis, pristatyti reklaminių pranešimų analizės metodikas, išmokyti modeliuoti įvairių žanrų reklaminius tekstus, pagal reklaminius tekstus nustatyti reklaminių strategijų tipus.

Kursą sudaro aštuonios temos:

  1. Reklaminių tekstų žanrai ir pagrindinės reklamos verbalinių struktūrų dalys
  2. Reklaminis šūkis
  3. Reklamos antraštė ir paantraštė
  4. Pagrindinis reklamos tekstas
  5. Reklaminio teksto baigiamoji frazė (frazė-aidas)
  6. Komunikacinės reklaminių tekstų strategijos
  7. Apeliacinės reklaminių žinučių koncepcijos
  8. Įrodomosios reklaminės tezės

Studijų dalyko mokomąją medžiagą parengė lekt. Lijana Kairienė