Dalykas skirtas ugdyti bendrąsias – kūrybiškai spręsti problemas, įvertinant inovatyvius metodus ir technologijas; vadovautis visuotinai pripažintais principais bei profesinėmis ir etikos normomis – ir specialiąsias – žinoti ir taikyti tinkamus rinkos tyrimų metodus ir instrumentus, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti tyrimų duomenis; numatyti reklamos kampanijos strategiją ir komunikaciją; pristatyti reklamos produkto projektą klientams (užsakovams) – studentų kompetencijas.

Šiame modulyje aprašomos 7 temos:

  1. Prekės ženklo samprata, reikšmė ir funkcijos    
  2. Prekės ženklo elementai
  3. Prekės ženklo kūrimas
  4. Prekės ženklas ir jo apsaugos teisiniai aspektai
  5. Prekės ženklo vystymas ir valdymas
  6. Globalus prekės ženklas
  7. Pasaulinių prekės ženklų valdymo klaidos ir pamokos