MODULIO TIKSLAS – įgyti paslaugų  vadybos žinių ir suprasti jų taikymo ypatumus šiuolaikinėse paslaugų organizacijose.

UŽDAVINIAI:

  1. Išanalizuoti paslaugos prigimtį, kliento  ir personalo vaidmenį paslaugos teikimo procese, paslaugų kokybės prigimtį.
  2. Ugdyti studentų gebėjimus tirti ir vertinti paslaugų pasiūlą ir jų kokybę.
  3. Parengti paslaugų įmonės  rinkodaros kompleksą.

 STUDIJUODAMI MODULĮ JŪS ĮGYSITE:

  1. Žinių apie paslaugų ir joms taikomų vadybos priemonių savitumą;
  2. Gebėjimą parengti paslaugų marketingo kompleksą ir numatyti kūrybišką jo elementų  keitimą  ir derinimą;
  3. Gebėjimą paaiškinti paslaugų kokybės specifiką;
  4. Suvokimą  darbuotojų  įtaką klientų pasitenkinimui;
  5. Mokėjimą nustatyti teigiamus ir neigiamus paslaugų klientų patirties aspektus ir t.t.

Numatomi dalyko studijų rezultatai. Žinoti svarbiausias paslaugų veiklos charakteristikas, paslaugų organizacijoms būdingus bruožus, paslaugų veiklos ypatumus, paslaugų veiklos sąlygas bei veiklą įtakojančius veiksnius. Suvokti ir žinoti paslaugų organizacijoms būdingas vadybines funkcijas bei jų prasmę. Žinoti paslaugų organizacijų poreikius įvairių tipų ištekliams, apibrėžti kriterijus, kuriais remiantis parenkami palankiausi išteklių šaltiniai. Suvokti skirtingų išteklių svarbą ir apibrėžti kritinius išteklius skirtinguose organizacijos padaliniuose. Vykdyti organizacijų teikiamų paslaugų kokybės analizę, išskirti paslaugų veiklos rezultato kiekybinius ir kokybinius savitumus. Suvokti kokybės reikšmę tenkinant paslaugų vartotojų poreikius.  

Kompetencijos, kurias gali įgyti studentas. Gebėti naudoti pagrindinius paslaugų rinkos mechanizmo principus, gebėti analizuoti vartotojo ir teikėjo sąryšį bei gebėti jį valdyti. Gebėti priimti sprendimus vertinant esamas paslaugas bei kuriant naujas konkurencingas paslaugas. Išmanyti paslaugų rinkos ypatumus, verslo aplinką ir verslo plėtros galimybes šalies ir užsienio rinkose. Suprasti paslaugų kainodarą. Spęsti įvaizdžio ir komunikacijos vadybos problemas. Gebėti kūrybiškai suformuluoti, kritiškai atsirinkti bei argumentuoti galimus problemos sprendimo variantus ir alternatyvas, apibrėžti laukiamus rezultatus, plėtojant paslaugų veiklą. Apibrėžti  paslaugų poveikį šiuolaikinės ekonomikos  raidai, kapitalo ir darbo panaudojimo tendencijas. Suvokti personalo motyvacijos ir ugdymo išskirtinę reikšmę paslaugų teikimo procese.

Pagrindinės temos:

  1. Paslaugų prigimtis ir poveikis vadybos sprendimams
  2. Klientų ir teikėjo sąveika paslaugų organizacijoje
  3. Paslaugų įmonės personalo veiklos ypatybės
  4. Paslaugų kokybė ir jos valdymas
  5. Paklausos ir pasiūlos derinimas
  6. Paslaugų kainodara
  7. Įvaizdžio ir komunikacijos vadybos problemos
  8. Paslaugų įmonės plėtra

Studijų dalyko medžiagą parengė lektorius Juras Preikšaitis.