Dalyko anotacija:

Dalykas siekia įdiegti žinias ir išugdyti įgūdžius, reikalingus sėkmingai parduoti arba teikti įvairios paskirties paslaugas. Nagrinėjamos paslaugų rinkodaros charakteristikos ir ypatumai, jų įtaka pasirenkant tinkamą paslaugų rinkodaros strategiją teikiant skirtingas paslaugas.

Dalyko tikslas - pateikti esmines žinias apie paslaugų rinkodaros ypatumus, paslaugų produktus, kainodarą, komunikaciją, klientų vaidmenį teikiant paslaugas, marketingo plano parengimą, strategijų pritaikymą ir marketingo priemonių panaudojimą.

Dalyko turinys. Per 16 savaičių semestrą studentai nagrinės tokias temas:

  1. Įžanga į paslaugas: prekės, gaminio ir paslaugos apibrėžimai. Unikalūs paslaugų bruožai
  2. Paslaugų sektoriaus ekonominis poveikis. Paslaugų ūkio didieji sektoriai. Paslaugų sektoriaus užimtumo įtaka. Paslaugų sektoriau plėtra pasaulyje ir Lietuvoje. E-paslaugų atsiradimas ir augimas. Pelno ir ne pelno siekiantys paslaugų sektoriai
  3. Rinkodaros komplekso elementai paslaugų rinkodaroje. Gaminio ir paslaugos pagrindiniai skirtumai. Paslaugų teikimo procesas.
  4. Naujų paslaugų vystymas
  5. Kainodaros strategijos. Paslaugų kainodaros  tendencijos
  6. IMK paslaugų rinkodaroje. Komunikavimo su vartotojais ypatumai.
  7. Fizinė išraiška. Paslaugų aplinka, SOR  modelis. Paslaugų koncepcijos modelis.
  8. Paslaugų atmosfera. Patrauklumas (regėjimas, kvapas, lytėjimas, skonis).
  9. Personalas paslaugų rinkodaroje
  10. Vartotojų apsisprendimo procesas paslaugų sferoje.
  11. Vartotojų dalyvavimas paslaugoje. Klausimai, susiję su vartotojų įtraukimu į paslaugų operacijas
  12. Vartotojų pasitenkinimo svarba. Vartotojų pasitenkinimo matavimas. Ryšys tarp lūkesčių, pasitenkinimo ir paslaugos kokybės.
  13. Paslaugos kokybė. Paslaugos kokybės spragos
  14. Paslaugos kokybės informacinės sistemos
  15. Ryšių su vartotojais strategijos ir jų valdymas
  16. Vartotojų išsaugojimo nauda. Vartotojų išsaugojimo svarba.

Studijų dalyko medžiagą parengė lektorė D. Deimantaitė-Gedmintienė