Dalykas skirtas ugdyti bendrąsias – kūrybiškai spręsti problemas, įvertinant inovatyvius metodus ir technologijas; vadovautis visuotinai pripažintais principais bei profesinėmis ir etikos normomis – ir specialiąsias – žinoti ir taikyti tinkamus rinkos tyrimų metodus ir instrumentus, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti tyrimų duomenis; numatyti reklamos kampanijos strategiją ir komunikaciją; pristatyti reklamos produkto projektą klientams (užsakovams) – studentų kompetencijas.

Šiame modulyje aprašoma 8 temos:

Įvaizdžio reikšmė, tipologija ir funkcijos

Korporatyvinio įvaizdžio funkcijos

Organizacijos įvaizdžio kūrimo planas

Organizacijos įvaizdžio valdymo procesas

Firminis stilius

Dalykinis kompanijos įvaizdis

Įvaizdžio ir reputacijos valdymas

Organizacijos ryšiai su žiniasklaida