Dalykas skirtas ugdyti bendrąsias – kūrybiškai spręsti problemas, įvertinant inovatyvius metodus ir technologijas; vadovautis visuotinai pripažintais principais bei profesinėmis ir etikos normomis – ir specialiąsias – žinoti ir taikyti tinkamus rinkos tyrimų metodus ir instrumentus, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti tyrimų duomenis; numatyti reklamos kampanijos strategiją ir komunikaciją; pristatyti reklamos produkto projektą klientams (užsakovams) – studentų kompetencijas.
Šiame modulyje aprašoma 8 temos:
Įvaizdžio reikšmė, tipologija ir funkcijos
Korporatyvinio įvaizdžio funkcijos
Organizacijos įvaizdžio kūrimo planas
Organizacijos įvaizdžio valdymo procesas
Firminis stilius
Dalykinis kompanijos įvaizdis
Įvaizdžio ir reputacijos valdymas
Organizacijos ryšiai su žiniasklaida